Pretty Little Liars
Det här är absolut den bästa serien någonsin. Just nu väntar jag bara på nästa avsnitt och det kommer ut snart!!Från början vägrade jag att kolla på den för att alla andra kollade på den, men när min kompis fick mig att se första avsnittet var jag fast! Den är så spännande, och jag älskar att alla tjejerna har sin stil. Jag tycker det är viktigt det här med mode och sånt i serierna för det gör dem ännu mer intressanta.
Min favorit är Emily, men det går lite fram och tillbaka :)
Har ni någon favorit, vem isåfall?
 
 
Twisted
Jag började kolla på Twisted när jag väntade på de nya avsnitten till Pretty Little Liars. Twisted har lite samma stil som PLL och jag har redan kollat klart på säsong 1, och det är lite trist för nu måste jag vänta tills nästa år.
Serien handlar om Jo, Lacey och Danny (Avan Jogia från Nickelodeons Victorious) som var kompisar när de var små. När Danny mördar sin moster och hamnar i något slags ungdoms fängelse slutar de tre att vara vänner. Senare efter några år blir han frisläppt och kommer tillbaka till staden och samma skola som Jo och Lacey och sen händer det massor av spännade saker som ni bara måste se :)
Avan Jogia, Pretty Little Liars, Serier, Twisted, Victorious, abc,

Kommentera

Publiceras ej